Moderní zázemí i komplexní služby

Malé nebo střední společnosti jen zřídkakdy potřebují reálné zázemí a pronájem fyzických prostor či kanceláří jen generuje měsíční náklady, které nemají reálné využití. Kromě prostor je přitom potřeba i zaměstnanec, který bude v kancelářích neustále přítomen kvůli zásilkám, korespondenci s úřady nebo dopisům od zákazníků. Zajistit si vlastní sídlo společnosti lze přitom i jinak a to pronájmem, který zprostředkuje všechny potřebné funkce, a to s minimálními měsíčními náklady. Přebírání poštovních zásilek, balíků nebo přítomnost pro případ návštěv zákazníků zajistí universální personál, který spravuje hned několik společností najednou a náklady se tak rozpočítají. Samozřejmostí je i uvedení adresy pro úřady a tím splnění legislativy, která určuje, že každá společnost musí vlastnit fyzické prostory pro své podnikání.

kancelář

Kanceláře pro schůzky i osobní potřeby

Schůzky s úřady, zákazníky nebo obchodními partnery musí probíhat v moderním a reprezentativním prostředí kvůli reputaci, pohodlí i výsledkům. Levné sídlo firmy Companiesandoffices takové kanceláře nabízí, a to v Praze nebo v Brně. Kdykoliv je potřeba, můžete tyto prostory využít pro schůzky dle vašich potřeb a bez dodatečných nákladů.

balíky

Další skvělou součástí našich komplexních služeb je i kompletní starost o poštu a zásilky, která obnáší skenování příchozí pošty, přebírání zásilek a e-mailovou notifikaci. Na adrese virtuálního sídla proto můžete přijímat veškeré zásilky a poštu od úřadů, zákazníků i obchodních partnerů, a to bez nutnosti vyzvedávání a fyzické přítomnosti.

Samozřejmostí je i silné WiFi připojení, díky kterému můžete kancelář využít i ke klasické práci a odizolovat se od vnějších vlivů k co možná nejlepším výkonům. V dispozici jsou i různé možnosti délky kontraktu a s tím spojené časové slevy, se kterými ušetříte i polovinu celkových nákladů.